Гарантія та сервіс

Контакти

Наш сервісний відділ розташовано за адресою: с. Княгининок, вул. Фальківська 1ю
Зв’язок з сервісним відділом – service@milexl.com.ua

Графік роботи:

Пн-Чт: 08:00-17:00
Пт: 08:00-15:45
Сб-Нд: Вихідний

Загальні положення

Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну.

Підтвердженням гарантії служить товарний чек або видаткова накладна, і гарантійний талон із зазначенням номера замовлення, найменування виробу, серійного номера, і терміну гарантії.

Термін гарантії на продукцію залежить від сервісної політики виробника або імпортера.

Тривалість гарантійного терміну на конкретний товар Ви можете дізнатись при замовленні у наших менеджерів.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Для оформлення гарантійного звернення вам необхідно оформити заявку в нашому офісі, написати лист на ел.пошту сервісного центру або в телефонному режимі, в якій потрібно вказати номер замовлення і максимально докладно описати суть звернення.

Залежно від вашого місцезнаходження та виду товару ми запропонуємо найбільш простий і швидкий алгоритм надання гарантійних чи сервісних послуг.

Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів вагою до 5 кг для гарантійного обслуговування в обидві сторони сплачуються покупцем, від 5 кг – сплачує магазин (проте упаковка товару на відділенні здійснюється за рахунок покупця).

Товари, що не підлягають сервісному обслуговуванню, або пройшли діагностику, яка не виявила заявлену несправність – повертаються назад за рахунок покупця.

Під час передачі товару в наш магазин, або в сервісний центр, не забудьте додати:

  • гарантійний талон;
  • видаткову накладну (копія);
  • сервісну заяву.

Ми продаємо технічно складні вироби, а отже товар буде відправлений на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку, товар буде відремонтовано безкоштовно або, при неможливості ремонту, ми замінимо товар на новий, або повернемо кошти. Максимальний термін ремонту складає 14 днів. Однак термін ремонту може збільшитися на час, необхідний для діагностики, транспортування в сервісний центр, і на термін поставки запчастин у разі їх відсутності.

Якщо несправності сталися внаслідок неправильної експлуатації (механічні пошкодження, зірвані пломби, вплив рідин, занадто високої або занадто низької температури і т.д.) товар знімається з гарантійного обслуговування, і ремонт можливий тільки за рахунок покупця.